Barossa Valley - Reisverslag uit Barossa, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu Barossa Valley - Reisverslag uit Barossa, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu

Barossa Valley

Door: Bert en Trees

Blijf op de hoogte en volg Bert en Trees

03 November 2014 | Australië, Barossa

Gisteren zijn we vertrokken uit Adelaide.
Via een mooie route door de Adelaide Hills zijn we naar een van de bekende wijnstreken van Australie gereden, Barossa Valley. Langs allerlei leuke oude plaatsjes die moeite doen om hun immigratieroots te laten zien. Een combinatie van Duitsland en Valkenburg beschrijft het het beste.
Ons hotel is prachtig gelegen op de heuvels langs Jacobs Creek. We hebben prachtig uizicht over Jacobs Creeks wijngaarden en bezoekerscentrum.
Vandaag rond getourd door de streek. Een combinatie van wijnstokken en de Australische taaie natuur. in staat om in de droogte en warmte te overleven. De druiven, trouwens, worden bedruppeld om de druiven te laten groeien.

Omdat dit toeristisch gebied is worden we herhaaldelijk eraan herinnerd dan we links moeten rijden.

Dat gaan we morgen ook weer doen. De langste etappe van onze reis naar Robe aan de kust.

Trees en Bert

P.S. We vinden de reacties op onze blog erg leuk om te lezen. Vooral doorgaan en leef je uit!

• 03 November 2014 - 07:48

Marius:

Heerlijk om het ochtendblad bij het ontbijt weer in de bus te vinden.
    Ik weet dat jullie nog veeeeeeel meer foto's hebben gemaakt en ik ben daar heel benieuwd naar. Geniet rustig verder.

• 03 November 2014 - 08:41

Karina:

Dag Kootjes, ach wat hebben jullie het toch naar zeg! Die wijntjes smaken wel denk ik maar zo, ik zit nu aan mijn kwarkje met optimel ha, ha. Heerlijk om jullie zo te zien genieten:) Maar.......Terschelling blijft ook prachtig hoor!!! Geniet jullie nog maar helemaal suf de komende dagen. Liefs Karina.

• 03 November 2014 - 10:20

Francis:

Wat was het leuk om jullie gisteren even 'live' te zien via de Skype. Jullie zagen er opgeruimd uit. Heerlijk dat jullie het zo geweldig hebben. Geniet er van want het is voorbij voor je het weet.
    Liefs, Francis

• 03 November 2014 - 17:30

Bea:

Hoi Bert en Trees,

Leuk dat jullie zo genieten en dat wij dit allemaal kunnen lezen! Ga vooral zo door!

Enne, hoe smaakt kameel en kangeroe?

Groetjes,

Bea

• 04 November 2014 - 04:44

Thecla:

Geniet ontzettend van jullie verslagen en foto's.
    Het ziet er allemaal geweldig uit
    Wat een prachtige vakantie om nooit meer te vergeten.
    liefs, Thecla