Robe - Reisverslag uit Kingston South East, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu Robe - Reisverslag uit Kingston South East, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu

Robe

Door: Bert en Trees

Blijf op de hoogte en volg Bert en Trees

04 November 2014 | Australië, Kingston South East

Vandaag een lange reisdag.
Allerlei landschappen waar we doorheen zijn gereden.
Zoals gisteren al gemeld vertrokken uit de wijngaarden van Barossa Valley. Door de heuvels van de Adelaide Hills naar de glooiende landbouwvlaktes langs de Murray River.
Allemaal anders.

Na Murray Bridge langs de kust gereden.
Voor ons was het net Terschelling. Duinen links en duinen rechts en afgewaaide struiken als begroeiing, naast open stukken die je als heide zou kunnen beschouwen.
Ook hebben we kangoeroes gezien, 3 langs de weg, doodgereden. Ook hier zijn ze dus.

Als eindpunt van vandaag Robe. Een leuk havenplaatsje aan de zuidelijke oceaan. Onze eerste kennismaking met de rotsige kust hier. Magnifiek!
De WiFi is aangeboden door onze aardige gastvrouw van de B&B waar we hier overnachten.

Even terugkomen op wat vragen naar aanleiding van de blog:
Kameel smaakt als een stevige bieflap. Een broodje kameelburger is genoeg voor een hele dag.
Kangoeroe smaakt als een haasbiefstuk. Een beetje zoetig.
Allebei lekker!!

We genieten hier nog verder van de frisse wind en wie weet hebben we morgen weer gratis WiFi.

Groeten,

Trees en Bert

• 04 November 2014 - 10:04

José:

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Zo te lezen genieten jullie er volop van! Af en toe wel afzien ......
    maar dat is dan ook de moeite waard. Heel veel plezier nog. Gr. Peter, José en kids

• 04 November 2014 - 10:13

Els:

Jullie schieten toch wel een prachtig plaatje wat ik kan schilderen

• 05 November 2014 - 13:26

Karina:

Oh, oh, oh wat is dit genieten zeg zo mooi die foto van de kust. Culinair zit het voor jullie ook wel goed daar, straks thuis volop nieuwe ideetjes!!! Ik kijk al uit naar het nieuwe verslag:) Lieve groet Karina.