Natuurlijke kleuren - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu Natuurlijke kleuren - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu

Natuurlijke kleuren

Door: Bert en Trees

Blijf op de hoogte en volg Bert en Trees

05 November 2014 | Australië, Mount Gambier

Na vertrokken te zijn uit onze geweldige B&B in Robe zijn we langs de kust gereden naar Mount Gambier. Onderweg een koffiestop in Beachport, een vergelijkbaar slaperig plaatsje als Robe.
Rond het middaguur in Mount Gambier aangekomen en we hebben ons door de locale VVV laten leiden langs de must-see's van Mount Gambier.
Nou, inderdaad, must see.
Oude vulcanische activiteit alom, zichtbaar als grotten, ingestorte grotten (sink-holes) en een aantal vulcanische meren.
Een ervan verandert in november (nu ongeveer) van grauw staalblauw in helder turquaas.
Dat was net gebeurd. Kijk maar op de foto. De kleur is gelijk aan die van de schoenen van Trees. Dus een natuurlijke kleur.

Het hotel is duidelijk anders dan alle voorgaande hotels. Laten we zeggen: Aan een opknapbeurt toe.
We zijn hier maar 1 nacht, dus we redden het wel.

Nog vermeldenswaard was een overstekende Australisch egel. Erg leuk. We hebben hem gefilmd.

Morgen naar de Grampians.

Groeten

Trees en Bert

• 05 November 2014 - 08:21

Patricia:

Goedemorgen lieve luitjes,

Leuk hoor weer een reisverslag.
    Gisteren jullie mail doorgestuurd van "De Dillewijn tas op reis" vanuit Australie, iedereen reageerde er erg leuk op. De voorzitter gaat morgen naar Suriname en jullie raden natuurlijk wel wat er meegaat in zijn koffertje hahaha.
    Hier een klein wereldje (mistig) en frisser...
    Kortom lekker blijven zitten waar jullie zijn..

Geniet van de reis en elkaar!

Lieve groet,
    Patricia

• 05 November 2014 - 10:24

Els:

Hebben jullie ook foto,s van die prachtige rooie berg. ( zie ansichtaart) Dat lijkt mij wel een uitdaging. Prachtig.

• 05 November 2014 - 13:34

Karina.:

Wat een heerlijk zwembadje!!!!! Ga zo even mijn baantjes trekken in de Zandzee:) Liefs Karina.

• 05 November 2014 - 14:31

Mariska Leurs:

Hallo,
    Ik was gisteren even bij Els en heb van haar uitgelegd gekregen hoe ik jullie kan volgen. Leuk!!
    Heb net de eerdere verslagen ook gelezen. Wat een belevenissen allemaal
    Die foto van de varkens is grappig. Wij hebben ook dezelfde varkens in onze presentatieruimte staan.
    Nog heel veel plezier.
    Groetjes, Mariska

• 05 November 2014 - 21:23

Marjolein:

Dag lieve schatten,

Wat een ontzettend leuke reisverslagen en foto's!
    Kunnen jullie het allemaal nog wel bijbenen en opslaan? Ik zag dat er naast het fotograferen ook
    gefilmd wordt! Ik zal een weekje vrij moeten plannen om alles te kunnen bekijken denk ik.
    Ik kijk alweer uit naar het volgende reisverslag.

Dikke kus en tot snel!

Marjolein