Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Bert en Trees

Blijf op de hoogte en volg Bert en Trees

13 November 2014 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal.

De laatste dag in Australie.
Vandaag hebben we op advies van een aardige dame bij het visitor centre een wandeling gemaakt door arcades en lanes van Melbourne. Slingerend door erg leuke kleine steegjes en arcades kregen we een heel ander beeld van Melbourne dan we gisteren kregen op de hoofdstraten. Daar was het vooral druk!
De temperatuur was voorspeld op 34 graden, gelukkig is het een beetje bewolkt en haalt de temperatuur de 30 niet.
Natuurlijk werden we tijdens de wandeling overstelpt met Kerst. Het hier echt kerst-hoogseizoen, naast de bikinis en badpakken. Vreemde combinatie.

In de middag zijn we naar het parlement van Victoria gegaan. Tijdens de rondleiding werd ons wel duidelijk dat het hier gaat om het Engelse parlement in het klein. Dezelfde regels en rituelen gelden hier. Leuk om te zien.

Een late lunch is lastig hier. Veel restaurants sluiten tussen 3 en 6, dus na drieen heb je pech. Alleen op enkele plaatsen heb je geluk en kun je zelfs een gewone tosti krijgen. Heerlijk!

Vanavond pakken we in en breien we een eind aan ons verblijf in Australie.
Het was geweldig, super, gaaf, heerlijk, relaxend, inspannend, overweldigend, mooi en ga zo maar door.
We hebben erg van het land en elkaar genoten. Een mooie manier om 25 jaar samen te vieren.

Nu nog een kort bezoek aan Singapore voordat we weer naar Nederland komen.

Groeten

Trees en Bert

• 13 November 2014 - 07:47

Patricia:

Goedemorgen Trees en Tert (zie shirtjes),

Dank weer voor jullie leuke reisverslag.
    Jeetje al weer de laatste dag in Australië.... Wat gaat het snel, maar gelukkig hebben jullie van elke minuut genoten.
    Prachtig hoor zo'n honeymoon!

Nu op naar Singapore, lekker shoppen..., niet te veel kopen hè!

Lieve groet,
    Patricia

• 13 November 2014 - 10:05

Francis:

Na ons late Skype contact niet zo goed geslapen (ik ging een beetje in jullie ritme mee denk ik). Leuk dat er ook een andere kant van Melbourne is!

Goede reis naar Singapore en tot maandag!

Liefs,
    Francis

• 13 November 2014 - 13:14

Noor Van Benschop:

Hoi Bert en Trees,

Wat een geweldige reis hebben jullie tot nu toe gemaakt. Veel van de verslagen voorgelezen aan mijn moeder maar ben nu zelf een maand naar Portugal. Jullie mogen haar de rest van de reis, vanaf 2 november tot landing Schiphol dus lekker zelf vertellen. Wel zo leuk ook lijkt me. Geniet nog van de laatste paar dagen. Alvast een goede reis terug met een koffer vol prachtige herinneringen. Liefs Noor

• 13 November 2014 - 15:19

Caroline Kerssens:

Hallo Bert en Trees,

Ik heb jullie verslagen met veel plezier gelezen.
    Fantastische reis!
    Nog een hele goed tijd in Singapore en een voorspoedige terugreis!!

Groetjes Caroline

• 13 November 2014 - 16:49

Corrie Versteeg:

Hallo Trees en Bert.
    Dit is voor mij de laatste keer dat ik iets schrijf naar jullie in Australië.
    Ja, jullie woorden en foto's zeggen al genoeg hoe mooi alles was.
    Ik wens julle nog een paar leuke dagen en een goede reis naar huis!!!

• 13 November 2014 - 17:55

Miriam En Erik:

geniet van jullie laatste dagen...behouden door en terug reis....zorg voor een dikke jas.

• 14 November 2014 - 05:34

Sabine:

Hallo lieve 2,

Wat is het leuk om elke keer wat van jullie te horen, jammer voor jullie dat het alweer voorbij is. Maar ook altijd weer heerlijk om naar huis te komen en jullie verhalen te kunnen delen in levende lijve!
    Geniet er nog even van en wij wensen jullie een hele goede terug reis!! tot snel!! dikke x Bien

• 14 November 2014 - 11:50

Karina:

Ha die Trees en Bert, ja dat was het dan weer wat gaan die weken toch snel! Verheug mij op jullie verhalen, ga eerst maar lekker een paar dagen bijkomen op het van Pellecomhof met jullie 2 kanjers. Maar voor nu een prettige zit naar Singapore en Trees lekker shoppen daar!!! Dan nog een prettige vlucht naar het hollandse landje. Tot gauw en liefs van Karina.