De laatste - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu De laatste - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bert en Trees Koot - WaarBenJij.nu

De laatste

Door: Trees en Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Trees

16 November 2014 | Singapore, Singapore

Aan alles komt een einde, zo ook aan onze reis en onze blog.

Het laatste bericht vanuit Singapore, de laatste stop voordat we naar Europa gaan.

Singapore : Heet, Vochtig, Klam, Druk
Zo een paar woorden om de stad te kenmerken.
De eerste dag zijn we met een tourbus door Singapore gegaan, waarmee we een aardige indruk hebben gekregen van de stad. Niet alleen van het centrum, maar ook van hoe de mensen wonen. De tour werd afgesloten met een bezoek aan de orchideeentuin van de botanische tuin van Singapore. Een must voor alle orchideeenliefhebbers!! Prachtig.

In de middag een bezoek gebracht aan Little India, een indiase buurt van Singapore. Het is net alsof je in India bent.

Op tijd terug in het hotel, want het begon te regenen.
De volgende dag stonden de Singapore river en Chinatown op het programma. Tussen de regen, onweer en hoosbuien door kregen we ook hier een bevestiging van de algemene beschrijving van Singapore : Druk, heet, vochtig.

De Singapore Rivier hebben we bekeken terwijl we aan een van de Singapore specialiteiten zaten: Sate. Ook dit is een aanrader!

Vanwege de regen vroeg naar het vliegveld gegaan om binnenkort naar Nederland te vertrekken.

Een samenvatting van de reis hebben we al eerder gegeven, dus hiermee sluiten we de blog af.

Groeten
Trees en Bert

• 16 November 2014 - 15:40

Els:

Hallo lui.

het zit er op deze prachtige reis. Goeie reis naar Holland. Niet warm en klam maar wel erg nat. Maar misschien is dat bij thuiskomst weer anders.

Els

• 16 November 2014 - 17:04

Patricia:

Dank weer voor het leuke verslag en we wensen jullie een goede vlucht terug naar Nederland!
    Lieve groet,
    Patricia

• 16 November 2014 - 19:42

Karina:

Wens jullie een prettig laatste stuk door de lucht en een warm welkom in Nederland!

Tot gauw:)

Xxx Karina.

• 16 November 2014 - 21:00

Corrie Versteeg:

Trees en Bert.
    Goede vlucht en Welkom Thuis!
    Vele groetjes van Corrie Versteeg.

• 17 November 2014 - 04:22

Thecla:

Trees en Bert, bedankt voor jullie ontzettend interesante reis verslag.
    Geweldige manier om iedereen mee te laten genieten!
    Hoop dat jullie een goede reis terug hebben.
    Vandaag heeft het hier de hele dag gesneeuwd, hoop dat jullie beter weer hebben bij thuis komst!
    veel liefs, Thecla